اجرای پویش عید شیرین با همکاری بنیاد نیکوکاری رایحه 

اجرای پویش عید شیرین با همکاری بنیاد نیکوکاری رایحه 

تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
فرزاد میرشکاری گفت: در آستانه عید سعید فطر با همکاری بنیاد نیکوکاری رایحه پویش عید شیرین برگزار شد.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه عید سعید فطر با همکاری بنیاد نیکوکاری رایحه پویش عید شیرین برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: این پویش با هدف این که در انتهای ماه میهمانی الهی، کام مردمی از دیار محروم آفتاب و نخل را شیرین کنیم، اجرا شد.

 
وی بیان کرد: در راستای اجرای پویش عید شیرین، یکصد بسته ۲ کیلویی شیرینی بین خانوارهای نیازمند روستای دهکهان توزیع شد تا در عید آسمانی شاهد شادی و شکوفایی لبخندی شیرین بر چهره و لبان کودکان محروم  شویم.


میرشکاری ابراز کرد: شیرینی های توزیع شده خانگی بوده که در کارگاه شیرینی پزی توسط زنان روستا تهیه شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان با اشاره به حمایت های بنیاد نیکوکاری رایحه در راه اندازی کسب و کارهای خانگی، یادآور شد: به با حمایت های مالی این بنیاد نیکوکاری، ظرف ۳ سال گذشته یک کارگاه کوچک پخت شیرینی خانگی در روستای دهکهان راه اندازی شد.


وی اضافه کرد: این کارگاه با هدف کارآفرینی، اشتغال زنان سرپرست خانواده و کمک به بهبود معیشت آنها راه اندازی شده و اکنون ۲ نفر از بانوان روستا در کارگاه شیرینی پزی مشغول کار هستند.

 

میرشکاری در خاتمه اظهار کرد: البته تاکنون با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه زمینه اشتغال چند تن از بانوان روستا فراهم شده و آنها نیز مشغول پخت نان خانگی هستند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در خاتمه عنوان کرد: پیش از این نیز در ماه مبارک رمضان تعدادی غذای گرم و بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند دهکهان و جنوب کرمان توزیع شد.

پایان پیام/ 586